Warunki gwarancj i reklamacji

Warunki gwarancji i reklamacji

  1. Poniższe warunki obowiązują wszystkich Zamawiających garaże blaszane w firmie F.P.H.U. ‘’BEN-STAL” Beniamin Galica, Przenosza 102, 34-625 Skrzydlna, NIP: 737-166-09-87.
  2. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty montażu.
  3. Podstawą do uzyskania ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu umożliwiający identyfikację zakupionego garażu blaszanego oraz Zamawiającego.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

– imię i nazwisko Zamawiającego,

– adres zamieszkania,

– datę i miejsce montażu,

– szczegółowy opis i uzasadnienie reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres e-mail  reklamacje.benstal@gmail.com

  1. Gwarancja obejmuje i ogranicza się do bezpłatnego usunięcia usterek, które dotyczą błędów materiałowych lub produkcyjnych. Usunięcie usterek polega na nieodpłatnej naprawie lub wymianie wadliwych lub uszkodzonych części.
  2. Sposób i termin naprawy określa gwarant. Firma zastrzega prawo do oględzin reklamowanej konstrukcji w celu oceny jej zasadności.
  3. Czynności konserwujące leżą po stronie Użytkownika i powinny być przeprowadzane co 3 miesiące poprzez czyszczenie, a następnie smarowanie wszystkich części ruchomych.
  4. Gwarancją nie są objęte:

–  wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowej eksploatacji,                                       

– wady nieistotne tzn. takie które nie ograniczają lub nie uniemożliwiają normalne korzystanie z produktu, 

– uszkodzenia niemające wpływu na funkcjonalność zamówionego przedmiotu takie jak zarysowania, wgniecenia, przebarwienia blachy, zacieki z farby podkładowej na konstrukcji

–  uszkodzenia spowodowane niezastosowaniem się do instrukcji użytkowania związane          z czynnikami atmosferycznymi:
   – silny wiatr – niekontrolowane przemieszczenie garażu blaszanego, zerwanie blachy z dachu
   – obfite opady śniegu – uszkodzenie konstrukcji dachowej garażu blaszanego wskutek zalegania dużej ilości śniegu,
–  zużycie przedmiotu, które spowodowane jest przez brud, piasek lub inny materiał ścierny, który dostał się do podzespołów z powodu niewłaściwej obsługi i konserwacji,
–  uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania lub eksploatacji produktu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa lub przeznaczeniem.

  1. W przypadku wymiany blachy, w ramach uznanej naprawy gwarancyjnej, firma ‘’BEN-STAL’’ nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną różnicę w odcieniach danego koloru blachy.
  2. W przypadku braku wypoziomowanego podłoża betonowego oraz braku zamówionej usługi kotwiczenia wykonanego przez firmę ‘’BEN-STAL’’ bramy uchylne, które są bramami grawitacyjnymi, podczas użytkowania mogą się rozregulować (tzn. np. nie domykać się, zacinać), co nie jest objęte gwarancją.
  3. Produkt traci gwarancję po zastosowaniu przez Użytkownika jakichkolwiek zmian w konstrukcji lub budowie produktu, a także w przypadku, gdy osoby przez nas nie upoważnione dokonały montażu, napraw lub zmian konstrukcyjnych. Każdorazowa ingerencja własna w konstrukcję skutkuje utratą gwarancji.
  4. Gwarancja nie jest udzielana na wykonaną usługę zakotwiczenia garażu blaszanego. Jest to uzasadnione ze względu na brak wpływu na rodzaj i jakość przygotowanego przez Zamawiającego podłoża.
  5. Garaże blaszane w II gatunku nie podlegają reklamacji.
  6. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia należy bezzwłocznie zgłaszać ekipie montującej garaż blaszany. Dokonanie zapłaty przy odbiorze jest równoznaczne z przyjęciem konstrukcji  i montażu bez zastrzeżeń.
  7. Zamawiający kupując garaż blaszany i potwierdzając złożenie zamówienia, oświadcza, że zapoznał się z warunkami  użytkowania garażu blaszanego oraz warunkami gwarancji, które w pełni akceptuje składając zamówienie.

SZUKASZ CZEGOŚ INNEGO?

Skorzystaj z naszego konfiguratora i wyspecyfikuj garaż do własnych potrzeb i prześlij go do nas!
Nasi pracownicy prześlą ofertę wraz z przybliżonym terminem realizacji!