Warunki gwarancj i reklamacji
Warunki gwarancji i reklamacji
- Poniższe warunki obowiązują wszystkich Zamawiających garaże blaszane w firmie F.P.H.U. ‘’BEN-STAL” Beniamin Galica, Przenosza 102, 34-625 Skrzydlna, NIP: 737-166-09-87.
- Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty montażu.
- Podstawą do uzyskania ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu umożliwiający identyfikację zakupionego garażu blaszanego oraz Zamawiającego.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
– imię i nazwisko Zamawiającego,
– adres zamieszkania,
– datę i miejsce montażu,
– szczegółowy opis i uzasadnienie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres e-mail reklamacje.benstal@gmail.com
- Gwarancja obejmuje i ogranicza się do bezpłatnego usunięcia usterek, które dotyczą błędów materiałowych lub produkcyjnych. Usunięcie usterek polega na nieodpłatnej naprawie lub wymianie wadliwych lub uszkodzonych części.
- Sposób i termin naprawy określa gwarant. Firma zastrzega prawo do oględzin reklamowanej konstrukcji w celu oceny jej zasadności.
- Czynności konserwujące leżą po stronie Użytkownika i powinny być przeprowadzane co 3 miesiące poprzez czyszczenie, a następnie smarowanie wszystkich części ruchomych.
- Gwarancją nie są objęte:
– wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowej eksploatacji,
– wady nieistotne tzn. takie które nie ograniczają lub nie uniemożliwiają normalne korzystanie z produktu,
– uszkodzenia niemające wpływu na funkcjonalność zamówionego przedmiotu takie jak zarysowania, wgniecenia, przebarwienia blachy, zacieki z farby podkładowej na konstrukcji
– uszkodzenia spowodowane niezastosowaniem się do instrukcji użytkowania związane z czynnikami atmosferycznymi:
– silny wiatr – niekontrolowane przemieszczenie garażu blaszanego, zerwanie blachy z dachu
– obfite opady śniegu – uszkodzenie konstrukcji dachowej garażu blaszanego wskutek zalegania dużej ilości śniegu,
– zużycie przedmiotu, które spowodowane jest przez brud, piasek lub inny materiał ścierny, który dostał się do podzespołów z powodu niewłaściwej obsługi i konserwacji,
– uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania lub eksploatacji produktu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa lub przeznaczeniem.
- W przypadku wymiany blachy, w ramach uznanej naprawy gwarancyjnej, firma ‘’BEN-STAL’’ nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną różnicę w odcieniach danego koloru blachy.
- W przypadku braku wypoziomowanego podłoża betonowego oraz braku zamówionej usługi kotwiczenia wykonanego przez firmę ‘’BEN-STAL’’ bramy uchylne, które są bramami grawitacyjnymi, podczas użytkowania mogą się rozregulować (tzn. np. nie domykać się, zacinać), co nie jest objęte gwarancją.
- Produkt traci gwarancję po zastosowaniu przez Użytkownika jakichkolwiek zmian w konstrukcji lub budowie produktu, a także w przypadku, gdy osoby przez nas nie upoważnione dokonały montażu, napraw lub zmian konstrukcyjnych. Każdorazowa ingerencja własna w konstrukcję skutkuje utratą gwarancji.
- Gwarancja nie jest udzielana na wykonaną usługę zakotwiczenia garażu blaszanego. Jest to uzasadnione ze względu na brak wpływu na rodzaj i jakość przygotowanego przez Zamawiającego podłoża.
- Garaże blaszane w II gatunku nie podlegają reklamacji.
- Wszelkie uwagi i zastrzeżenia należy bezzwłocznie zgłaszać ekipie montującej garaż blaszany. Dokonanie zapłaty przy odbiorze jest równoznaczne z przyjęciem konstrukcji i montażu bez zastrzeżeń.
- Zamawiający kupując garaż blaszany i potwierdzając złożenie zamówienia, oświadcza, że zapoznał się z warunkami użytkowania garażu blaszanego oraz warunkami gwarancji, które w pełni akceptuje składając zamówienie.
SZUKASZ CZEGOŚ INNEGO?
Skorzystaj z naszego konfiguratora i wyspecyfikuj garaż do własnych potrzeb i prześlij go do nas!
Nasi pracownicy prześlą ofertę wraz z przybliżonym terminem realizacji!